Home / Klantenservice
Klantenservice
Op deze pagina vind je alle informatie over je levering, retouren, betaalmogelijkheden en veelgestelde vragen.
Heb je nog vragen? Neem dan gerust contact met ons op.
Levering
Prijs & Verzendkosten
Alle prijzen op Patipada zijn inclusief BTW. Voor verzending binnen Nederland rekenen wij € 6,95. Verzending naar België is € 9,99. Verzending naar andere landen op aanvraag.
Gratis verzending boven €50 euro geldt alleen voor bestellingen binnen Nederland.
Levertijd
De levertijd is normaal gesproken 1 tot 4 werkdagen voor de producten die wij op voorraad hebben. Vaak kunnen we het nog dezelfde dag versturen* als je voor 13.00 uur bestelt. Om er zeker van te zijn kan je het beste een e-mail sturen.
De bevestiging van je bestelling wordt automatisch verstuurd door ons systeem op het moment dat we de bestelling versturen, later op deze dag gevolgd door een track and trace code.
*Let wel! Versturen op dezelfde of de volgende dag is uiteraard alleen mogelijk indien de producten bij ons op voorraad zijn. Wij proberen zoveel mogelijk onze voorraad in de webshop weer te geven, maar helaas lukt dit niet altijd goed. Meestal kunnen we producten die wij niet hier op voorraad hebben wel enkele dagen later leveren. Voor producten uit Azië duurt het dan vaak veel langer. Wij informeren je in het geval van vertraging zo snel mogelijk (telefonisch of per e-mail). Eventueel kan je dan ook de bestelling annuleren en storten wij je geld retour.
Retouren
Prijs & Verzendkosten
Voor de bestellingen geldt een zichttermijn van 30 dagen vanaf het moment dat de bestelling in je bezit is. Binnen deze termijn mag je het artikel bekijken en beoordelen. Controleer alsjeblieft direct na ontvangst of het onbeschadigd en compleet geleverd is. Als dit niet zo is, verzoeken we je vriendelijk zo snel mogelijk contact met ons op te nemen om dit te melden.
Stuur je retour goed verpakt terug zodat deze niet kan beschadigen. Graag in de doos ons retourformulier toevoegen of de pakbon die je aantreft bij je bestelling.
Retour sturen naar:
- Postadres
- Patipada
- t.a.v. Winfried van der Veen
- Voltastraat 23-C
- 8013PM Zwolle
Je hebt een afkoelingsperiode van 30 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor jouw rekening.
Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren.
Wij vergoeden alle betalingen die je hebt gedaan, inclusief eventuele verzendkosten die wij bij de bestelling in rekening hebben gebracht. Wij gebruiken voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat je bij het bestellen hebt gebruikt, tenzij jij zelf instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos.
Herroepingsrecht
Je hebt een bedenktijd van 30 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Een opgaaf van reden is echter wel gewenst. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden. Tevens kan je gebruik maken van het retourformulier. De retourkosten van de bestelling zijn voor jouw rekening. Wij zullen het aankoopbedrag binnen 30 dagen retourneren.
Patipada vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door ons in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 30 dagen volgend op de dag waarop de consument de herroeping meldt. Tenzij Patipada aanbiedt het product zelf af te halen, beroept Patipada zich op het recht om te wachten met terugbetalen tot het product is ontvangen of tot de consument aantoont het product te hebben teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. Patipada gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.
Klachtenafhandeling
Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over de dienstverlening van Patipada. Wij vragen je vriendelijk om jouw klacht per mail aan ons kenbaar te maken. Onze medewerkers zullen de klacht in behandeling nemen en proberen de klacht naar ieders tevredenheid af te handelen. Je kunt jouw klacht mailen naar info@patipada.nl of contact opnemen via het contactformulier. Contactgegevens zijn te vinden op de contactpagina. Wij zullen de klacht binnen 5 werkdagen na ontvangst behandelen. Artikel 15 van de geschillencommissie geeft hier meer informatie over. Klik hier om deze te vinden. Mocht het meer tijd in beslag nemen dan word je hierover geïnformeerd. Als je dit niet op prijs stelt kun je contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk, waar Patipada bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan is er de mogelijkheid om het geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).
Betaalmogelijkheden
iDeal
Bij Patipada kun je betalen met iDEAL. Kies je voor deze betaalwijze, dan betaal je het gevraagde bedrag online via je eigen bank. Het bedrag wordt direct van je rekening afgeschreven. Patipada ontvangt een bevestiging dat de bestelling is betaald.
Je kunt betalen met iDEAL als je gebruik maakt van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank en Triodos Bank.
Bankoverschrijving
Je kunt je betaling direct overschrijven naar onze bankrekening. Gelieve je bestelnummer te gebruiken als de betalingsreferentie. Je bestelling wordt pas verstuurd als de betaling binnen is. Hieronder onze bankgegevens
- IBAN: NL 57 TRIO 0338949313
- t.n.v. Patipada
- BIC nr.: TRIONL2U
PayPal
Betaal via PayPal. Je hebt daarvoor een account bij Paypal nodig.
Credit card
Je kunt met een credit card betalen.